5 tipuri de alimente pe care să le mănânci dimineața ca să arzi grăsimi toată ziua

Da, îți poți face organismul să ardă grăsimi. Nu e nicio șmecherie. Prin intensificarea metabolismului. Am mai vorbit despre asta. Cei care nu mai aveți 20 de ani ați sesizat deja, sau cei mai mulți dintre voi, că, odată cu înaintarea în vârstă, nu mai poți mânca la fel ca la 20 de ani fără să te îngrași sau măcar să depui grăsime pe abdomen. Asta-i viața! Multe lucruri se modifică pe măsură ce îmbătrânim. Încetinirea metabolismului e unul dintre ele. Dar nu unul cu care să nu se poată lupta.

Iar micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. V-am mai spus asta. Este importantă atât pentru siluetă cât și pentru sănătatea și starea voastră de bine. Organismul trebuie alimentat atunci când îl soliciți. Altfel apar dezechilibre, lipsă de energie pentru a face orice și corpul intră în mecanismul de autoapărare și începe să consume de unde nu vrei și să facă depozite haotice.

sursa: pinterest.com

sursa: pinterest.com

Fiind prima masă din zi este și momentul cel mai prielnic pentru a-i da un impuls metabolismului și a-l face să ardă grăsimi mai multe, fără ca tu să faci mai multă mișcare.

Pentru asta, micul tău dejun trebuie să respecte câteva reguli:

1. Mai multe proteine

Nu spun să mănânci proteine în fiecare zi la micul dejun dar, așa cum v-am mai spus, acestea stimulează arderile fiindcă organismul depune mai mult efort pentru a le descompune, deci consumă și mai multe calorii. Plus că sunt foarte sățioase deci vei mânca mai puțin.

O listă de alimente pe categorii, surse de proteine, grăsimi, carbohidrați, găsiți AICI. Vă este foarte utilă și pentru celelalte puncte ale acestui articol.

2. Evitați zaharurile

Vă vor crește nivelul de zahăr din sânge plus că vă vor crea dorința de mai mult dulce. La fel, evitați făina albă și produsele preparate din ea. Mâncați numai produse din cereale integrale și înlocuitori sănătoși de zahăr, despre care am vorbit pe larg AICI.

3. Mâncați grăsimi sănătoase

Alimentele care conțin grăsimi sănătoase sunt foarte sățioase și vă vor face să mâncați mai puțin în restul zilei.

4. Mâncați legume

Sunt bogate în fibre care reglează tranzitul intestinal deci îmbunătățesc digestia. Pe lângă faptul că sunt surse de numeroase vitamine și minerale absolut esențiale pentru organism. Plus că au avantajul de a nu avea nicio restricție la combinarea cu alte alimente.

5. Ovăzul, ingredientul minune

Știu că poporul român nu e prea obișnuit să mănânce ovăz ci să-l dea la cai dar este o cereală cu foarte multe efecte benefice. Ajută la slăbit, reglează glicemia, dă energie și o senzație de sațietate de durată.

Dacă v-a plăcut articolul vă puteți abona la blog ca să nu le pierdeți pe următoarele sau dați like la pagina mea de Facebook unde găsiți și alte articole, zic eu, interesante din categoria nutriție-mișcare-sănătate-viață. Antrenamente video găsiți pe canalul meu de YouTube la care, de asemenea, vă invit să vă abonați. Și mă găsiți și pe Instagram.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *