Ce poți să faci ca să-ți menții fermitatea pieptului

La fel ca oricare alți mușchi, și pectoralii se antrenează. Lucru important nu doar pentru bărbați dar și pentru femei pentru că ajută sânii să fie fermi. Este normal să ai grijă de toți mușchii tăi, nu doar de unii, atât pentru sănătate cât și pentru a avea un trup armonios.

sursa: pinterest.com

Iar frumusețea sânilor nu stă în mărimea lor, după părerea mea, ci în fermitate. Iar, din păcate, ei sunt printre primii afectați de gravitație și de trecerea timpului. Dacă, pe deasupra, mai și lăsăm mușchii pectorali să se lenevească, efectele negative se vor vedea mult mai rapid.

Ce putem face

În primul rând, să mâncăm grăsimi sănătoase. Să nu scăpăm din vedere faptul că și slăbitul îi afectează. 🙂 Nu trebuie însă să fii grasă ca să ai sâni frumoși și nici neapărat să-ți pui silicoane. O listă cu alimente surse de grăsimi sănătoase găsiți AICI.

Pasul 2 este, așa cum ziceam și la început, să antrenezi pectoralii. Iar asta se face cu exerciții specifice. Iată și un exemplu de rutină de antrenament cu exerciții specifice pentru fermitatea pieptului:

Fiecare se execută timp de 50 de secunde, cu 10 secunde pauză și faceți 2-3 serii.

Dacă v-a plăcut articolul vă puteți abona la blog ca să nu le pierdeți pe următoarele sau dați like la pagina mea de Facebook unde găsiți și alte articole, zic eu, interesante din categoria nutriție-mișcare-sănătate-viață. Antrenamente video găsiți pe canalul meu de YouTube la care, de asemenea, vă invit să vă abonați. Și mă găsiți și pe Instagram.