Cele 5 secrete ale unui abdomen plat. Cu VIDEO

Am observat că cel mai mare interes îl stârnesc articolele despre abdomen. Acum, eu vă spun din capul locului: necesită și cea mai multă muncă. Dar un abdomen plat nu este doar frumos și bun de scos la plajă este și un semn de sănătate. Așa cum am mai spus, dar repet pentru că este important, grăsimea din jurul taliei este un semn că aveți grăsime și în jurul organelor. Ceea ce înseamnă că funcționarea lor este îngreunată. Mai ales a inimii și sistemului circulator. Iată, în figura de mai jos, cum stă treaba cu grăsimea.

sursa: return2health.net

sursa: return2health.net

5 lucruri pe care trebuie să le faci pentru un abdomen plat. Și pentru sănătatea ta

1. Abdomenul depinde de CE mănânci

Bineînţeles că, dacă mănânci cantităţi industriale de mâncare, te vei îngrăşa peste tot inclusiv pe abdomen. Dar şi dacă mănânci puţin dar prost, ai şanse enorme să nu ai un abdomen frumos şi reliefat şi dacă faci sute de abdomene. A devenit deja un clişeu că „abdomenul se face în bucătărie”. Asta pentru că, în proporţie de peste 90% aş zice, abdomenul reliefat depinde de ce mănânci. Reguli pentru o nutriţie corectă şi lista mea de alimente o găsiţi AICI.

2. Oricât de slabă ai fi, dacă ai grăsime pe abdomen, trebuie să slăbeşti

Şi asta o vei face doar prin exerciţii cardio: bicicletă, alergare, sărituri. De fapt, orice antrenament trebuie să le includă, pe lângă exerciţiile de forţă. Ideal pentru abdomen este urcatul scărilor în ritm alert. Eu îl fac chiar dacă sunt slabă.

5

 

3. Abdomenului îi plac provocările

Schimbă felul exerciţiilor, măreşte numărul de repetări, fă-le în ritm mai alert, scurtează pauzele dintre exerciţii. Dacă nu simţi tensiune în muşchii abdominali înseamnă că nu lucrezi suficient de intens.

Întrebat câte abdomene face, Muhammad Ali a răspuns: „Nu ştiu. Nu încep să număr decât după ce mă doare. Când încep să simt durerea, atunci încep numărătoarea. Pentru că doar atunci contează.” Eu una pariez pe Ali 🙂

4. Abdomenul se antrenează constant, nu doar în timpul exerciţiilor specifice

O regulă de bază când te antrenezi, indiferent de tipul exerciţiilor, este să ţii încordaţi toţi muşchii pe care-i poţi încorda. Când munceşti, munceşti, când te odihneşti, te odihneşti. Antrenamentul nu este ca o plimbare de plăcere.

5. Bea apă

Indiferent ce articol scriu, spun şi asta. Poate aţi observat. N-o să obosesc să spun că hidratarea este esenţială pentru că fiecare celulă din corp are nevoie de apă pentru o funcţiona la corect. În mod logic, muşchii nu fac excepţie.

Exerciții pentru abdomen

Foarte eficiente pentru abdomen sunt antrenamentele de durată mică făcute la intensitate maximă şi cu pauză scurtă (ex: 50 de sec lucru, 10 sec pauză). Aveți un exemplu cu tutorial video mai jos. Faceți 4 serii,  cu 30 de secunde pauză între serii. Vor mai urma și alte tutoriale. Dacă vă interesează, vă puteți abona la canalul meu de YouTube.

De asemenea, foarte eficiente sunt exercițiile izometrice, adică cele presupun menținerea unei poziții de încordare o anumită perioadă de timp. Adică nici măcar nu trebuie să vă mișcați: :)) Cu ele vă completați antrenamentele. Aveți 3 exemple, cu foto, excelente pentru abdomen dar nu numai, în articolul pe care îl găsiți AICI. Bineînțeles că mai urmează și altele. 🙂

 

2 thoughts on “Cele 5 secrete ale unui abdomen plat. Cu VIDEO

    • Pai ori îți faci unul gratuit la WordPress sau blogspot ori îți cumperi domeniu și-l faci pe una dintre cele doua platforme. Desigur ca mai ai și varianta sa apelezi la o firma specializată

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *