Mănânci fără să te îngrași. Top 5 alimente care te ajută să slăbești

Alături de “să am bani fără să muncesc”, sunt sigură că “să mănânc fără să mă îngraș” este în topul dorințelor oricui, femeie sau bărbat nu contează. După atâtea articole cu vești proaste m-am gândit că a venit și vremea unuia cu vești bune. 🙂 Așa că iată o listă cu 5 alimente care te ajută să arzi grăsimea, nu s-o depui. Tare, nu?

RUGACIUNE

Sursa Facebook

1. Ardeii iuți

Ardeiul iute este o mică minune. Are atâtea efecte benefice pentru organism încât mi-e teamă să nu uit vreunul, dacă le enumăr. Reduce colesterolul, stimulează digestia, intensifică procesul de termogeneză deci la arderea suplimentară de calorii.

2. Fructele roșii (fructe de pădure, rodii), banane, ananas, grepfrut

Bogate în fibre și antioxidanți, îmbunătățesc digestia și ajută la reducerea țesutului adipos. Adică sunt foarte bune în lupta cu celulita.

3. Năutul

Punctul meu favorit pentru că iubesc humusul. Este o sursă excelentă de fibre care îmbunătățesc digestia, proteine și acele grăsimi sănătoase despre care vă spuneam, în articolul despre celulită pe care îl găsiți AICI, că vă ajută să scăpați de colăceii de pe abdomen.

4. Broccoli

Nu-mi place să recunosc, fiindcă nu-mi place să-l mănânc, dar broccoli face parte din acea categorie de alimente pentru care organismul depune mai mult efort pentru a-l digera decât cantitatea de calorii pe care o conține.

5. Somonul

Alături de alți pești, pe care i-am enumerat în lista mea de alimente pe care o găsiți AICI, este sursă excelentă de Omega 3 care reduce procese inflamatorii și oxidante și ajută la diminuarea aspectului de “coajă de portocală” al pielii, cauzat de celulită. Plus că încetinește procesul de îmbătrânire.

5 thoughts on “Mănânci fără să te îngrași. Top 5 alimente care te ajută să slăbești

  1. Sunt buni ardeii iuti, merg cu varza, chiar asta am gatit ieri. Cu somonul…e cam scump, mananc pastrav sau „baby hering”, ca-l pescuiesc din Marea Nordului si e mai putin poluata. Si ghimbirul e bun pentru topirea grasimilor, pun in ceai cate o rondeluta, dar din cand in cand, mi se pare prea iute. Oricum, in meniul de Paste, predomina verdele si rosul, si o coasta de purcel pe care o am in cuptor.

    Sarbatori luminate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *