Top 10 fructe care te ajută să slăbești

Cu siguranță știți foarte bine că fructele sunt bogate în fructoză, adică sunt sursă de zahăr, deci ați mai auzit că trebuie să aveți grijă cu ele dacă vreți să slăbiți. Nu toate însă. Unele au proprietăți care ajută procesele metabolice și pe cele de ardere a grăsimilor.

sursa: pinterest.com

sursa: pinterest.com

Înainte de a vă da o listă cu 10 asemenea fructe, trebuie să vă spun că e foarte important să le mâncați separat de alte alimente și, de preferință, în prima parte a zilei, ca masă separată. Asta pentru că au tendința de a îngreuna digestia altor elemente.

1. Avocado

Da, este fruct nu legumă. Ajută la intensificarea arderilor metabolice și la creșterea nivelului de testosteron, hormonul responsabil cu slăbitul, atât la bărbați cât și la femei.

2. Perele

Foarte bogate în fibre, care reglează digestia și induc rapid senzația de sațietate. Și ține mult timp. Atenție, însă, trebuie mâncată și coaja.

3. Afinele

Foarte bogate în antioxidanți, reduc celulita, ajută la eliminarea toxinelor, de multe ori responsabile pentru creșterea în greutate.

4. Merele

De asemenea, o sursă extraordinară de fibre, la fel ca perele.

5. Bananele

Ele sunt foarte bogate în fibre solubile, care luptă foarte eficient cu poftele alimentare. De asemenea, conțin foarte mulți nutrienți și ajută la creșterea masei musculare.

6. Nuca de cocos

Este un ajutor excelent pentru ficat, în lupta sa cu toxinele. De asemenea, va intensifica arderile metabolice.

7. Grepfrut

Are un conținut mare de apă, deci este foarte bun pentru hidratare și, de asemenea, menține senzația de sațietate mai mult timp, având un conținut caloric scăzut.

8. Pepenele galben

Este unul dintre cele mai sățioase fructe și are un conținut ridicat de fibre, cele responsabile cu reglarea digestiei.

9. Piersicile

Printre fructele mele preferate, sunt foarte bogate în antioxidanți, deci reduc aspectul de coajă de portocală al celulitei și au conținut caloric scăzut.

10. Portocalele

Nu au multe calorii dar sunt foarte bogate în nutrienți și antioxidanți. De asemenea, ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge.

Dacă v-a plăcut articolul vă puteți abona la blog ca să nu le pierdeți pe următoarele sau dați like la pagina mea de Facebook unde găsiți și alte articole, zic eu, interesante din categoria nutriție-mișcare-sănătate-viață. Antrenamente video găsiți pe canalul meu de YouTube la care, de asemenea, vă invit să vă abonați. Și mă găsiți și pe Instagram.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *