10 soluții simple ca să faci mișcare fără să-ți perturbi programul. Cu VIDEO

Dacă faci mișcare vei arăta mai bine, vei fi mai sănătos(oasă) și te vei simți mai bine. Cred că toată lumea e de acord cu asta. Problema este că, pentru majoritatea, intervine programul încărcat, oboseala, lenea sau lipsa condiției fizice care te demoralizează fiindcă leșini după câteva minute de antrenament.

Poți, însă, să faci câteva schimbări minore în felul în care faci anumite activități, schimbări care vor însemna să faci mai multă mișcare. Deci, ce să faci să fie bine ca să nu fie rău? 🙂

1. Fă exerciții în timp ce te uiți la TV

în loc să stai în fund pe canapea. Dacă ai acasă bandă de alergat sau bicicletă înseamnă că te-ai gândit deja la asta. Dacă nu ai, nu-i bai. Faptul că nu ai echipament sau aparate nu este o scuză. Găsești pe acest blog, în meniu la categoria “Programul meu de mișcare”, și pe canalul meu de YouTube, o sumendenie de exerciții pentru care nu trebuie să ieși din sufragerie. Pentru unele nici nu te ridici de pe canapea. Cum ar fi acestea:

Sau acestea:

Hei! Pentru altele nici măcar nu trebuie să te miști! :)) Găsești exemple AICI și AICI.

2. Obișnuiește-te să te plimbi în timp ce vorbești la telefon

în loc să stai în fund pe scaun. Vedeți că totul pe acest blog e despre „să ne ridicăm fundul”. :)) E un lucru atât de simplu și nu necesită nici cel mai mic efort sau sacrificiu.

3. Coboară din autobuz/tramvai etc cu o stație mai devreme

4. Nu căuta locul de parcare cel mai apropiat de intrare

când te duci la mall, de exemplu. Parchează mai departe și mergi puțin pe jos. Nu e mult dar tot e o schimbare. Lucrurile mari se construiesc pas cu pas. :))

5. Ia-o pe scări, în loc să iei liftul

Sau măcar coboară din lift cu un etaj mai jos dacă urci sau cu două la coborâre.

3

6. Plimbă-te în timp ce supraveghezi copiii la joacă

Fă ture în jurul locului de joacă. Dacă nu în alergare, măcar mergi. Îi poți supraveghea la fel de bine din mers. Nu trebuie să stai țeapăn(ă) ca o statuie.

7. Folosește baia de la alt etaj

dacă ai vilă. :)) Glumesc, desigur. Se poate aplica perfect la serviciu.

8. Mai fă o tură în jurul blocului când duci gunoiul

Sau, dacă te duci la supermarket de exemplu, alege un traseu mai lung. Speculează orice prilej de plimbare.

9. Folosește imprimanta cea mai depărtată de biroul tău

în loc de cea mai apropiată. Comoditatea este prima pe care trebuie s-o elimini din rutina ta. Este primul pas din a face din mișcare ceva obișnuit și nechinuitor în viața ta.

10. Mergi cu spatele drept

Adică păstrează o postură mândră și grațioasă. Asta îți va mai scoate din lâncezeală mușchii abdomenului și pe cei fesieri.

One thought on “10 soluții simple ca să faci mișcare fără să-ți perturbi programul. Cu VIDEO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *