Cum să slăbești în zonele problemă. Program în 4 pași

Mai exact abdomen, fund, coapse, adică să scapi de celulita nedorită. E adevărat că nu ai cum să slăbești numai de unde îți dorești. Dar problema cea mai mare este că, de cele mai multe ori, dai jos kilograme dar celulita și grăsimea de pe abdomen rezistă. Și asta fiindcă acele depozite de grăsime sunt îngrozitor de rezistente. Și în special femeile au această problemă pentru că genetic sunt construite să depună în aceste zone.

poza noua

Sunt 4 lucruri pe care trebuie să le faceți ca să scăpați de stratul inestetic de grăsime din aceste zone.

1. Curățați-vă dieta

Este extrem de important. În primul rând, trebuie să vă organizați felul în care mâncați. În cazul celulitei și al grăsimii de pe abdomen, aceste lucru este crucial. Deci trebuie să vă învățați să mâncați dimineața, să luați 3 mese principale și 2 gustări și să respectați regulile descrise în articolul de AICI.

S-a terminat cu prăjelile, patiseria, mâncarea fast food, dulciurile cu mult zahăr rafinat, grăsimile de origine animală și alcoolul în exces. În postarea pe care o găsiți AICI am făcut lista alimentelor prietene și inamice abdomenului plat. Lucrurile stau similar și în cazul celulitei.

2. Trebuie să slăbiți

Și asta faceți prin exerciții de tip cardio, gen alergare, urcat scările în ritm alert, sărit coarda etc. Sau, dacă nu vreți să ieșiți din casă, încercați-le pe cele din clipul de mai jos.

Da, inițial veți slăbi de peste tot și nu suficient de unde vă doriți. Această ultimă problemă o rezolvăm la punctul 3. 🙂

3. Exercițiile specifice

Și ajungem, în sfârșit, la durerea noastră: eliminarea țintită a grăsimii. Asta se face cu exerciții specifice care să mărească masa musculară din zonele respective. Masa musculară mai mare va consuma mai mult și va elimina și stratul nedorit. Atenție, însă, nu merge doar cu aceste exerciții. Adică să nu vă gândiți că, dacă le faceți doar pe astea, veți slabi numai din aceste zone. Nu. Doar că vă veți dezvolta mușchi pe sub grăsime. E posibil să se subțieze și stratul dar nesemnificativ. Pentru rezultate, este nevoie de dietă și cardio.

Și acum să le luăm pe rând. Exemple de exerciții specifice pe care le puteți face.

Abdomen

Fund

Coapse și aripioare

Brațe

4. Beți multă apă

Hidratarea este esențială în cura de slăbire și mai ales pentru eliminarea celulitei. Pentru un adult, specialiștii recomandă în jur de 2 litri de apă pe zi. Merge și cu ceai. Nu, sucurile, cafeaua și alcoolul nu se pun la socoteala asta. 🙂 Nici măcar cele făcute în casă. Pe ele le socotiți ca alimente atunci când vă numărați caloriile.

Dacă v-a plăcut articolul vă puteți abona la blog ca să nu le pierdeți pe următoarele sau dați like la pagina mea de Facebook unde găsiți și alte articole, zic eu, interesante din categoria nutriție-mișcare-sănătate-viață. Antrenamente video găsiți pe canalul meu de YouTube la care, de asemenea, vă invit să vă abonați. Și mă găsiți și pe Instagram.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *