Cea mai simplă metodă să-ți îmbunătățești viața sexuală

Bun! Vorbim pe acest blog despre mişcare, condiţie fizică şi cum îmbunătăţesc ele viaţa. Iar sexul este parte din viaţă. Una plăcută, chiar 🙂 Deci să nu fim ipocriți, propun. :))

O condiție fizică bună are efecte și asupra vieții sexuale, oricât ar vrea unii să spună că nu e așa. “Daaa, are pătrățele dar e o scândură, trebuie să ai talent”. De câte ori n-ați auzit sau citit comentarii de genul ăsta la poze cu femei și bărbați care arată bine și fac sport? Desigur că nu este suficientă condiția fizică, dar aici vorbim despre oameni normali. :))

sursa: facebook

sursa: facebook

Azi vă voi vorbi despre stretching, adică acea parte a fitness-ului care se ocupă cu îmbunătățirea flexibilității. Este vorba despre exerciții în mare parte desprinse din yoga. Cu ajutorul lor, puteți ajunge să faceți șpagatul sau sfoara, de exemplu, dar și multe alte lucruri. :))

Și, înainte de a vă arăta câteva dintre exercițiile pe care le puteți face și a vă spune când le fac eu, iată 5 beneficii ale stretching-ului asupra vieții sexuale pe care, atenție, le-am strâns de pe site-uri medicale, deci sunt cât se poate de serioase.

1. Toate poziţiile devin brusc mai confortabile

Flexibilitatea te va ajuta să te bucuri de sex, fără să apară dureri sau disconfort când ţi-e lumea mai dragă. Şi e valabil atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi. Plus că exercițiile de stretching reduc starea de stres, anxietatea și tensiunea din muşchi fiindcă presupun să te relaxezi cât mai mult. În același timp, ameliorează digestia şi modul în care respiri. Respirația corectă are o mare influență asupra rezistenței fizice la orice gen de efort. :))

2. Vei putea experimenta poziţii la care nici nu visai

Sunt poziţii sexuale imposibil de aplicat dacă nu ai o flexibilitate bună. Poziţii care îţi vor oferi plăceri noi, ca să nu mai vorbim despre faptul că diversitatea este cheia unei vieţi sexuale bune. Oricât de tandră ţi s-ar părea, cât să tot faci sex în poziţia misionarului?! :)) Stretchingul creşte mobilitatea articulaţiilor şi elasticitatea musculară.

3. Îmbunătăţeşte condiţia fizică deci şi performanţele sexuale

Adică vei rezista mai mult şi vei performa mai bine. Şi asta pentru că stretchingul menţine musculatura suplă, îmbunătăţeşte rezistenţa fizică, echilibrul, circulaţia vasculară, ritmul şi activitatea cardiacă, esenţiale pentru susţinerea ritmului sexual, educă respiraţia, fapt care duce la o oxigenare mai bună a creierului şi muşchilor, lucru care vă va da mai multă energie.

4. Amplifică plăcerea

Cu asta ar fi trebuit să încep, nu?! :)) Sexologii spun că o flexibilitate bună amplifică plăcerea kinestezică pentru că vei avea un simţ mai bun al coordonării şi îţi îmbunătăţeşti constant mişcările în timpul actului sexual.

5. Vei arăta mai bine

Ceea ce e întotdeauna un plus când vine vorba de sex. Stretchingul îmbunătăţeşte postura corpului, te face să fii mai suplu şi elegant în mişcări deci mai senzual. Acum, sincer, ce bărbat n-a avut fantezii sexuale cu balerine, gimnaste sau dansatoare?! 🙂

Când se fac exercițiile de stretching?

După antrenament fiindcă e important ca mușchii să fie bine încălziți. Le puteți face și de mai multe ori pe zi. Practic, veți vedea mai jos, pot fi făcute în timp ce vă uitați la TV și sunt excelente înainte de culcare, tocmai pentru că scopul lor este să vă relaxați. Doar în această stare vă puteți depăși limitele.

Așadar, dacă nu ați făcut un antrenament, încălziți-vă mai întâi cu exercițiile din clipul de mai jos.

Cele mai simple exerciții de stretching

Aveți în filmulețul de mai jos câteva exerciții de bază pentru mărirea flexibilității. Așa cum explic și în video, fiecare poziție se menține timp de 30-60 de secunde, în funcție de cât de avansați sunteți.

Ideea este să forțați puțin, altfel nu apar progresele. Dar, MARE ATENȚIE, nu trebuie să simțiți dureri acute! Dacă se întâmplă, vă opriți imediat și luați pauză câteva zile. Puteți să vă accidentați și veți fi scoși din uz mult timp, lucru care va duce și la pierderea flexibilității pe care o aveți deja. Deci mai bine sunteți atenți și nu vă grăbiți.

Dar trebuie să nu uitați un lucru: flexibilitatea nu e ceva ce, odată dobândită, e a voastră pe vecie. Se antrenează constant.

Dacă v-a plăcut articolul vă puteți abona la blog ca să nu le pierdeți pe următoarele sau dați like la pagina mea de Facebook unde găsiți și alte articole, zic eu, interesante din categoria nutriție-mișcare-sănătate-viață. Antrenamente video găsiți pe canalul meu de YouTube la care, de asemenea, vă invit să vă abonați. Și mă găsiți și pe Instagram.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *